Pozycjonowanie wizytówki Google

Z naszą pomocą Twoja wizytówka na Mapach Google może się wyświetlać w TOP3

Wyślij zapytanie o darmowy audyt





    Jak może Ci pomóc wysoka pozycja na Mapach Google?

    Bez mierzenia, nie da się poprawiać – to proste. Jeśli na poważnie myślisz o rozwoju firmy online to na pewno chcesz wiedzieć:

    • skąd przyszli na stronę Twoi użytkownicy? Znaleźli Cię przypadkiem, czy znają już Twoją markę?
    • które działania marketingowe działają najlepiej? Reklamy w Google Ads albo na Facebooku? Newslsetter? A może trzeba pogratulować dobrych wyników agencji SEO?
    • co robią użytkownicy po wejściu na Twoją stronę?
    • Czy większość przychodów pochodzi od nowych czy powracających użytkowników?

    Czy potrafisz odpowiedzieć na te pytania?

    Statystyki kwartalne przykładowego klienta po optymalizacji wizytówki.

    Statystyki kwartalne przykładowego klienta po optymalizacji wizytówki.

    Ciebie to także dotyczy?

    • Obserwujesz spadek ilości klientów, zleceń i wyświetleń w sieci.
    • Próbowałeś własnych sił w prowadzeniu profilu swojej firmy, ale nie jesteś specjalistą w dziedzinie pozycjonowania lokalnego.
    • Nie jesteś w stanie wyprzedzić Twojej konkurencji.
    • Prowadząc własny biznes, nie masz czasu zajmować się jego skuteczną promocją na rynku lokalnym.
    • Twoje dotychczasowe działania w profilu Google Moja Firma nie przynoszą efektów.

    To zyskujesz dzięki współpracy z nami!

    Czas
    Prawdopodobnie nie jesteś specjalistą pozycjonowania lokalnych wizytówek i wolisz poświęcić swój czas na prowadzenie firmy.
    Spokój
    Możesz być pewien o poprawną optymalizację każdego elementu. Łączymy nie tylko doświadczenie i wiedzę gromadzoną latami , ale korzystamy też z najnowszych narzędzi.
    Przewagę
    Przewagę nad konkurencją, która nie śpi i też intensywnie myśli, jak pozyskiwać kolejnych klientów i rozbudowywać firmę.
    Pieniądze
    Jednorazowy koszt optymalizacji przyczyniający się do stałego wzrostu klientów. Czy to brzmi jak dobry układ?

    1

    Audyt aktualnego stanu analityki
    Oczywiście o ile ją posiadasz. Jeśli nigdy wcześniej Twoja firma nie konfigurowała Google Analytics 4 to sprawa jest prosta - zaczynamy od 0. Jeśli natomiast już coś jest, to dokładnie zweryfikujemy całą konfigurację i sprawdzimy jakość zbieranych danych.

    2

    Konfiguracja analityki
    W pełni dbamy o poprawne dostosowanie ustawień zarówno w panelu Google Analytics 4 jak i o konfigurację w dodatkowym narzędziu GTM (Google Tag Manager).

    3

    Dashboard z najważniejszymi informacjami
    Google Analytics 4 nie jest najprostszym narzędziem do analizowania danych. Dobrze zdajemy sobie sprawę, że jako przedsiębiorca możesz nie mieć wystarczająco dużo czasu, by nauczyć się poruszać po świecie skomplikowanych raportów dlatego też wraz z końcem konfiguracji dostarczamy ręcznie zbudowany raport, który będzie zawierał wszystkie podstawowe (a tym samym najważniejsze) informacje. Na potrzeby głębszych i bardziej złożonych analiz nie da się uciec od nauki systemu Google Analytics 4, natomiast w 90% sytuacji wystarczy Ci raport, który od nas otrzymasz!

    4

    Podsumowanie naszych działań
    Często spotykamy się z tym, że nasi klienci, którzy już kiedyś mieli konfigurowaną analitykę u konkurencyjnych firm, nie wiedzą finalnie, co zostało wdrożone, albo wręcz nie mają nadanych wszystkich dostępów do tych narzędzi.</p> <p>By wszystko było jasne i klarowne, na zakończenie naszych działań wysyłamy Ci pełne podsumowanie wdrożonych przez nas zmian oraz nadajemy konieczne uprawnienia do wszystkich stworzonych narzędzi jak np. Google Tag Manager.

    Etapy konfiguracji analityki internetowej

    Sprawdź, jak wygląda kolejność naszych działań.

    Analiza danej branży i konkurencji lokalnej
    Analizujemy dziesiątki czynników i przeprowadzamy dokładny audyt Twojej Wizytówki na Mapach Google. Zapoznajemy się z istotą działalności Twojej firmy, by zyskać szerszą perspektywę podczas wprowadzania zmian. Bierzemy pod uwagę szereg kluczowych podpunktów i poddajemy je dokładnej weryfikacji. Badamy rynek lokalny i aktualne trendy. Zbieramy szczegółowe dane i uważnie przyglądamy się Twojej konkurencji. Sprawdzamy również te obszary, które jak zauważyliśmy, często pomija konkurencja, a mogą stać się punktem zwrotnym w pozycjonowaniu Wizytówki Google.
    Optymalizacja wizytówki Google Moja firma
    Wytyczne zmian do wdrożenia na stronie
    Indywidualne porady jak dbać o Wizytówkę

    Zaufaj ekspertom pozycjonowania lokalnego

    Kluczem do sukcesu  naszych Klientów jest latami zdobywana przez nas wiedza i doświadczenie.

    Dariusz nabywał swoje umiejętności w dziale technicznym Google, poznał wiele procesów i mechanizmów “od podszewki”. W ciągu ostatnich 6 lat przeprowadził ponad 20 tysięcy audytów firm z różnych branż, dzięki temu wie jakich błędów nie popełniać i jakie zmiany warto zastosować, by firma zajęła TOP miejsce wśród wyszukiwań Google. Prowadząc własny biznes e-commerce, testuje nowe rozwiązania na swojej firmie, po to, by w najlepszej formie trafiły na Wizytówki Klientów.

    Tomasz od lat zajmuje się prowadzeniem własnych 5 sklepów internetowych i promowaniem ich wysoko w wynikach wyszukiwania. Swoje doświadczenie w SEO i prowadzeniu biznesów wykorzystuje w rozwiązywaniu problemów z pozycjonowaniem Klientów naszej agencji. Znajomość wyzwań, z jakimi mierzy się przedsiębiorca i doświadczenie techniczne pozwala mu na szerszą perspektywę i dopasowanie działań w taki sposób, by skutkowały najlepszymi wynikami dla Klienta.

    Dariusz
    Google Ads & Google Analytics
    Matteo
    Google Ads & Google Analytics
    Ula
    Google Ads & Google Analytics
    Max
    Google Ads & Google Analytics

    Wyślij zapytanie o darmowy audyt