Pozycjonowanie stron www

Najlepszym miejscem do ukrycia firmy jest druga strona wyników wyszukiwania Google.

Na czym polega pozycjonowanie stron

Pozycjonowanie to długotrwały proces, który przynosi niesamowite efekty. Pierwsze efekty i uśmiech na twarzy klientów widać po pół roku!

Pozycjonowanie stron internetowych i sklepów internetowych to generalizujący proces zwielokrotniający optymalizację projektu każdej firmy. Wizja bycia pierwszym w wynikach wyszukiwania podnosi jakość marki, czyniąc widoczne efekty w trwałych wynikach wyszukiwania. Strategia przyjęta przez naszą organizację, podpowie, jak wiele zależy od modelu przyjętego dla pozycjonowania i taktyki, która czyni pozycjonowanie skuteczne.

Klienci patrzą wiele razy na pozycjonowanie jako na dodatek, a nie na podstawę rozwoju. To duży błąd. Mądre pozycjonowanie to skuteczne pozycjonowanie, a wybór taktyki konkurencyjności na rynku powinien byc ustalony przy współpracy z nami. Posiadamy samych zadowolonych klientów, gdyż wolimy uczciwie przedstawić warunki współpracy.

Cenimy sobie jakość, nad ilość. Ci którzy poprzez partnerstwo strategiczne w biznesie osiągnęli w nim sukces, są naszą najlepszą domeną. Poprzez kanały sieci, każda marka utożsamia się ze zintegrowaną komunikacją społecznościową. Takie rozwiązanie wpływa na zalety i prowadzi do zwiększenia efektywności działań promocyjnych.

Dostosowanie i optymalizacja SEO/SEM
40%
Indeksacja i pingowanie
60%
Skuteczne pozycjonowanie
100%

Rozwiązania zwielokrotniające właściwą promocję organiczną:

  • poszerzenie możliwości dotarcia do odbiorców komunikatów,
  • kreacja wyrazistego i jednolitego kierunku pozycjonowania,
  • dostosowuje optymalizację SEM do potrzeb SEO,,
  • umożliwia tworzenie długoterminowych, interaktywnych więzi z uczestnikami rynku,
  • wyznacza lepszą identyfikację rozpoznawania marki w zakresie formy i treści,
  • powoduje zwiększenie akceptacji i wiarygodności przekazu,
  • kładzie nacisk na ograniczenie deficytów i sprzecznych sygnałów komunikacyjnych,
  • wymusza zwiększenie motywacji pracowników i ich identyfikacja z firmą,
  • nakazuje zwiększenie horyzontu budżetowego przeznaczonego na trafną komunikację,
  • wprowadza ukierunkowanie na sprawiedliwe współzawodnictwo.

Proces pozycjonowania organicznego agreguje planowanie promocji w wynikach wyszukiwania. Ma na celu ustalenie zakresu oraz określenie sposobu ich osiągnięcia.

Podsumowując: plan operacyjny, stanowiący przełożenie strategii na konkretne działania daje realne prognozy finansowe, dotyczące później odnoszenia przewidywalnych przychodów i poniesionych kosztów. Dlatego pozycjonowanie organiczne opłaca się właśnie z nami.

Jak działamy

Wieloletnie zarządzanie konspektami internetowymi nauczyło nas precyzji w działaniach pozycjonowania organicznego. Dostosujemy metodę pozycjonowania właściwą dla danej domeny, usługi, projektu. Pomożemy wybrać najlepsze rozwiązanie zmierzające rozwinięciu skrzydeł organizacyjnych oraz odnoszenie oczekiwanego celu, w postaci ruchu zakupowego w serwisie internetowym.

1
Wspólnie ustalamy cel
Najważniejsze jest wybranie odpowiedniej drogi sukcesu, dzięki czemu pozycjonowanie organiczne pomaga odnosić zamierzony sukces.
2
Optymalizacja SEM/SEO
Badamy rynek wobec oczekiwań Klientów, po czym wdrażamy wytyczne od którego będzie zależeć skutek promocji.
3
Dobór słów kluczowych
Pomagamy dobrać słowa kluczowe lub promować serwis od rdzenia silnika strony.
4
Optymalna metoda SEO
Dobieramy efektywną metodę promocji: selektywną, progresywną, linkową, agresywną.
5
Pozycjonujemy tylko White SEO
Pozycjononujemy sprawdzonymi metodami w wynikach organicznych, zgodnie z wytycznymi Google i tylko na wykorzystaniu linków modułowych, selektywnych, linkowaniach, piramidach SEO.
6
Treść na stronie
Treści na stronie są wchłaniane przez roboty generujące ruch na stronie i optymalizowane przez zabiegi dające wartościowość domeny oraz budujące jej strukturę względem innych stron.

Bez obietnic tylko wyniki!

Tworzymy dodatni wynik dla Twojego biznesu!

Pozycjonowanie linkowaniem długim ogonem
Pozycjonowanie stron metodą "long tail", czyli brandujące na długie, sprecyzowane frazy to szansa, aby zdobyć pozycję bez ogromnego budżetu i dotrzeć do osób faktycznie zainteresowanych naszym produktem. Użytkownicy wyszukiwarki Google wpisują dokładne długie frazy, zwłaszcza szukając informacji o produktach, usługach, promocjach. Są to frazy nawet kilkuwyrazowe i nierzadko jest wynikiem wielowątkowość wyszukiwania (podporządkowanie planera słów kluczowych). Strategię mogą przyjąć strony, blogi i sklepy internetowe, aby osiągać bardzo wysokie pozycje, na skonkretyzowane, szczegółowe zapytanie.
Pozycjonowanie metodą selektywnych linków modułowych
Pozycjonowanie piramidowe