Porównywarka cen - CSS

Maksimum możliwości dla Twoich reklam produktowych.

Znacząca przewaga nad konkurencją

W 2017 roku, po przegranym procesie antymonopolowym z Komisją Europejską Google zmuszony był stworzyć program dla porównywarek cen (CSS – Comparison Shopping Services).

W praktyce umożliwia to wszystkim sklepom e-commerce jeszcze większe wykorzystanie możliwości reklam produktowych Google Shopping.

Sprawdź, co dzięki temu możesz zyskać:

Kliknięcia tańsze do 20%
Zastosowanie zewnętrznej porównywarki cenowej pozwala usunąć marżę Google za każde kliknięcie w reklamę produktową. Oznacza to więcej wyświetleń i lepsze pozycje reklamy w takim samym budżecie.
2x więcej produktów
Dzięki porównywarce cenowej możemy utworzyć drugie, dodatkowe konto Merchant Center, co w praktyce daje nam możliwość zastosowania dwukrotnie większej ilości produktów w reklamach Google Ads. To tak, jakbyśmy reklamowali jednocześnie 2 sklepy internetowe zamiast 1, co normalnie nie jest możliwe.
Lepszy zwrot z reklam
Produkty z dodatkowej porównywarki cenowej potrafią generować znacznie więcej przychodu przy jednocześnie mniejszym koszcie aniżeli te standardowe. Często to właśnie reklamy produktowe oparte na CSS generują 70% całego obrotu na koncie Google Ads.

Zwiększ skuteczność reklam produktowych

Google ma obowiązek zapewnić swojej konkurencji (tj. innym porównywarkom cenowym) miejsce w wynikach reklam produktowych tak jak na zdjęciu poniżej. Korzystając zatem z zewnętrznej porównywarki, mamy ogromną szansę wybicia się na lepsze pozycje przy podobnym budżecie.

Wyższa pozycja = większa szansa na wygenerowanie sprzedaży, a to wszystko przy niższym koszcie za kliknięcie nawet do 20%. Finalnie oznacza to, że przy takim samym budżecie reklamowym, jaki włożylibyśmy w porównywarkę cenową od Google, zewnętrzna porównywarka cenowa generuje więcej wyświetleń i więcej konwersji.

 

Poniżej realny przykład tego, jak wyświetlają się reklamy produktowe z wykorzystaniem
porównywarki cenowej: „e-compare” oraz porównywarki cenowej: „Google”.

Cennik usługi CSS

Dobierz odpowiedni plan cenowy dla swojego e-commerce, a następnie wyślij do nas zgłoszenie poprzez poniższy formularz.

Nasi specjaliści skontaktują się z Tobą w przeciągu 3 dni roboczych.

Ilość produktów

Cena

Poniżej 1.000 produktów

100 zł netto / msc

1.000 - 5.000 produktów

200 zł netto / msc

5.000 - 10.000 produktów

300 zł netto / msc

10.000 - 20.000 produktów

400 zł netto / msc

Powyżej 20.000 produktów

Skontaktuj się z nami 🙂

Formularz zgłoszeniowy




    Wybierz odpowiedni przedział z ilością produktów Twojego sklepu:


    Przesyłając formularz wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez Semavo.pl w celu udzielenia odpowiedzi na zapytanie.