Znacząca przewaga nad konkurencją
W 2017 roku, po przegranym procesie antymonopolowym z Komisją Europejską Google zmuszony był stworzyć program dla porównywarek cen (CSS – Comparison Shopping Services).
W praktyce umożliwia to wszystkim sklepom e-commerce jeszcze większe wykorzystanie możliwości reklam produktowych Google Shopping.
Sprawdź, co dzięki temu możesz zyskać:
Kliknięcia tańsze do 20%
2x więcej produktów
Lepszy zwrot z reklam
Spójrz na różnicę w cenie


Sprawdź, ile możesz zaoszczędzić na reklamach produktowych
Osiągaj wyższe pozycje w wynikach reklamowych
Google ma obowiązek zapewnić swojej konkurencji (tj. innym porównywarkom cenowym) miejsce w wynikach reklam produktowych tak jak na zdjęciu poniżej. Korzystając zatem z zewnętrznej porównywarki, mamy ogromną szansę wybicia się na lepsze pozycje przy podobnym budżecie.
Wyższa pozycja = większa szansa na wygenerowanie sprzedaży, a to wszystko przy niższym koszcie za kliknięcie nawet do 20%. Finalnie oznacza to, że przy takim samym budżecie reklamowym, jaki włożylibyśmy w porównywarkę cenową od Google, zewnętrzna porównywarka cenowa generuje więcej wyświetleń i więcej konwersji.
Poniżej realny przykład tego, jak wyświetlają się reklamy produktowe z wykorzystaniem
porównywarki cenowej: „e-compare” oraz porównywarki cenowej: „Google”.

Zwiększ skuteczność reklam produktowych
Na poniższych zdjęciach znajdują się wyniki, jakie wypracowały kampanie produktowe uruchomione na porównywarce cenowej: „e-compare” (od Semavo) oraz porównywarki cenowej: „Google”. W celu jak najlepszej analizy obie kampanie zostały utworzone z dokładnie tymi samymi produktami.
Jak widać na zdjęciach, kampanie produktowe na zewnętrznym CSS (zaznaczone na czerwono) cechują się niższym kosztem CPC oraz wyższym ROAS’em.



Cennik usługi CSS
Dobierz odpowiedni plan cenowy dla swojego e-commerce, a następnie wyślij do nas zgłoszenie poprzez poniższy formularz.
Nie lubisz płacić za kota w worku? My też nie!
Przetestuj nasze rozwiązanie przez 2 miesiące zupełnie za darmo. Po tym czasie zdecyduj, czy chcesz kontynuować korzystanie na podstawie wyników swojej kampanii Google Ads.
Ilość produktów | Cena |
Poniżej 1.000 produktów | 100 PLN netto / msc |
1.000 - 5.000 produktów | 200 PLN netto / msc |
5.000 - 10.000 produktów | 300 PLN netto / msc |
10.000 - 20.000 produktów | 400 PLN netto / msc |
Powyżej 20.000 produktów | Skontaktuj się z nami 🙂 |