Ilość produktów | Cena |
Poniżej 1.000 produktów | 100 zł netto / msc |
1.000 - 5.000 produktów | 200 zł netto / msc |
5.000 - 10.000 produktów | 300 zł netto / msc |
10.000 - 20.000 produktów | 400 zł netto / msc |
Powyżej 20.000 produktów | Skontaktuj się z nami 🙂 |
Znacząca przewaga nad konkurencją
W 2017 roku, po przegranym procesie antymonopolowym z Komisją Europejską Google zmuszony był stworzyć program dla porównywarek cen (CSS – Comparison Shopping Services).
W praktyce umożliwia to wszystkim sklepom e-commerce jeszcze większe wykorzystanie możliwości reklam produktowych Google Shopping.
Sprawdź, co dzięki temu możesz zyskać:
Kliknięcia tańsze do 20%
2x więcej produktów
Lepszy zwrot z reklam
Zwiększ skuteczność reklam produktowych
Google ma obowiązek zapewnić swojej konkurencji (tj. innym porównywarkom cenowym) miejsce w wynikach reklam produktowych tak jak na zdjęciu poniżej. Korzystając zatem z zewnętrznej porównywarki, mamy ogromną szansę wybicia się na lepsze pozycje przy podobnym budżecie.
Wyższa pozycja = większa szansa na wygenerowanie sprzedaży, a to wszystko przy niższym koszcie za kliknięcie nawet do 20%. Finalnie oznacza to, że przy takim samym budżecie reklamowym, jaki włożylibyśmy w porównywarkę cenową od Google, zewnętrzna porównywarka cenowa generuje więcej wyświetleń i więcej konwersji.
Poniżej realny przykład tego, jak wyświetlają się reklamy produktowe z wykorzystaniem
porównywarki cenowej: „e-compare” oraz porównywarki cenowej: „Google”.

Cennik usługi CSS
Dobierz odpowiedni plan cenowy dla swojego e-commerce, a następnie wyślij do nas zgłoszenie poprzez poniższy formularz.
Nasi specjaliści skontaktują się z Tobą w przeciągu 3 dni roboczych.