Porównywarka cen - CSS

Maksimum możliwości dla Twoich reklam produktowych.

Znacząca przewaga nad konkurencją

W 2017 roku, po przegranym procesie antymonopolowym z Komisją Europejską Google zmuszony był stworzyć program dla porównywarek cen (CSS – Comparison Shopping Services).

W praktyce umożliwia to wszystkim sklepom e-commerce jeszcze większe wykorzystanie możliwości reklam produktowych Google Shopping.

Sprawdź, co dzięki temu możesz zyskać:

Kliknięcia tańsze do 20%
Zastosowanie zewnętrznej porównywarki cenowej pozwala usunąć marżę Google za każde kliknięcie w reklamę produktową. Oznacza to więcej wyświetleń i lepsze pozycje reklamy w takim samym budżecie.
2x więcej produktów
Dzięki porównywarce cenowej możemy utworzyć drugie, dodatkowe konto Merchant Center, co w praktyce daje nam możliwość zastosowania dwukrotnie większej ilości produktów w reklamach Google Ads. To tak, jakbyśmy reklamowali jednocześnie 2 sklepy internetowe zamiast 1, co normalnie nie jest możliwe.
Lepszy zwrot z reklam
Produkty z dodatkowej porównywarki cenowej potrafią generować znacznie więcej przychodu przy jednocześnie mniejszym koszcie aniżeli te standardowe. Często to właśnie reklamy produktowe oparte na CSS generują 70% całego obrotu na koncie Google Ads.

Spójrz na różnicę w cenie

Sprawdź, ile możesz zaoszczędzić na reklamach produktowych

Osiągaj wyższe pozycje w wynikach reklamowych

Google ma obowiązek zapewnić swojej konkurencji (tj. innym porównywarkom cenowym) miejsce w wynikach reklam produktowych tak jak na zdjęciu poniżej. Korzystając zatem z zewnętrznej porównywarki, mamy ogromną szansę wybicia się na lepsze pozycje przy podobnym budżecie.

Wyższa pozycja = większa szansa na wygenerowanie sprzedaży, a to wszystko przy niższym koszcie za kliknięcie nawet do 20%. Finalnie oznacza to, że przy takim samym budżecie reklamowym, jaki włożylibyśmy w porównywarkę cenową od Google, zewnętrzna porównywarka cenowa generuje więcej wyświetleń i więcej konwersji.

 

Poniżej realny przykład tego, jak wyświetlają się reklamy produktowe z wykorzystaniem
porównywarki cenowej: „e-compare” oraz porównywarki cenowej: „Google”.

Zwiększ skuteczność reklam produktowych

Na poniższych zdjęciach znajdują się wyniki, jakie wypracowały kampanie produktowe uruchomione na porównywarce cenowej: „e-compare” (od Semavo) oraz porównywarki cenowej: „Google”. W celu jak najlepszej analizy obie kampanie zostały utworzone z dokładnie tymi samymi produktami.

Jak widać na zdjęciach, kampanie produktowe na zewnętrznym CSS (zaznaczone na czerwono) cechują się niższym kosztem CPC oraz wyższym ROAS’em.

Cennik usługi CSS

Dobierz odpowiedni plan cenowy dla swojego e-commerce, a następnie wyślij do nas zgłoszenie poprzez poniższy formularz.

Nie lubisz płacić za kota w worku? My też nie!
Przetestuj nasze rozwiązanie przez 2 miesiące zupełnie za darmo. Po tym czasie zdecyduj, czy chcesz kontynuować korzystanie na podstawie wyników swojej kampanii Google Ads.

Ilość produktów

Cena

Poniżej 1.000 produktów

100 PLN netto / msc

1.000 - 5.000 produktów


200 PLN netto / msc

5.000 - 10.000 produktów

300 PLN netto / msc

10.000 - 20.000 produktów

400 PLN netto / msc

Powyżej 20.000 produktów

Skontaktuj się z nami 🙂

Formularz zgłoszeniowy do porównywarki CSS







    Przesyłając formularz wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez Semavo.pl w celu udzielenia odpowiedzi na zapytanie.