Google Ads
Google Ads w rozliczeniu za efekt, bez przepalania budżetu (i Twojej cierpliwości).

Co robimy inaczej?
Zamiast „wyklikiwać kampanie”, wchodzimy głębiej – analizujemy sesje użytkowników, wdrażamy pełne fundamenty techniczne (remarketing dynamiczny, consent mode) i optymalizujemy feedy produktowe. Rozliczamy się za efekt (Cost Per Sell), nie za puste kliknięcia.
Nasz proces
- Audyt konta i danych historycznych
- Opracowanie strategii kampanii zgodnej z celami biznesowymi
- Wdrożenie techniczne (kody, integracje, consent mode - Ciasteczka)
- Tworzenie odpowiednich kampanii: Tekstowe, Produktowe, YouTube, Graficzne
- Testowanie A/B, analiza wyników, skalowanie kampanii
- Stały kontakt z klientem, iteracyjne działania i raportowanie
Case Studies zawierające Google Ads
FAQ
Tak! Naszą dewizą jest pełna transparentność — dlatego zawsze pracujemy na Twoich kontach, a Ty w każdej chwili możesz zaprosić dowolną osobę do audytu prowadzonych przez nas działań.
Oczywiście, wszystko, za co zapłaciłeś zostaje z Tobą.
Najczęściej rozliczamy się w formie procentu od przychodu, jaki kampania wygeneruje z Google Ads. Wysokość tego procentu ustalamy wspólnie z Klientem – bierzemy pod uwagę m.in. marżę produktów, wielkość budżetu i skalę działań. Chodzi o to, żeby oferta była uczciwa i korzystna – tak, aby Klient zarabiał więcej, niż płaci agencji.
Możesz też zostawić nam kontakt do siebie, o tutaj.
Wrócimy z odpowiedzią w ciągu 24 godzin.
Albo wpadnij do nas na kawę w real-life
Al. Armii Krajowej 54
Wrocław
