Analityka
Analityka, ale i konkretne wnioski i zalecenia – dajemy Ci konkretne narzędzia, nie tylko raport.

Co robimy inaczej?
Mamy aktualną i praktyczną wiedzę z zakresu analityki – bo śledzimy każdą zmianę, jaką Google wrzuca (a robi to niemal co tydzień). Wdrażaliśmy analitykę na każdej możliwej platformie, więc wiemy, gdzie mogą się pojawić haczyki i jak je ograć.
Mamy też doświadczenie w projektach „od zera” – takich, gdzie trzeba było ogarnąć analitykę od strony technicznej i programistycznej jednocześnie. To rzadkość na rynku, a u nas to codzienność.
Śledzimy nie tylko duże wyniki, ale także drobne mikrokonwersje (np.formularze, kopiowanie numeru telefonu, powiększanie zdjęcia na karcie produktu), które mają ogromne znaczenie w e-commerce i generowaniu leadów. Oprócz GA4, który dostarcza danych ilościowych, wdrażamy także MS Clarity do analizy jakościowej zachowań użytkowników.
Dbamy też o to, by Consent Mode v2(Ciasteczka) był poprawnie wdrożony – bo bez tego nawet najlepiej skonfigurowana analityka nie będzie działać jak trzeba 😉
Dzięki GTM jesteśmy w stanie zmierzyć praktycznie wszystko – jedynym limitem jest wyobraźnia. A jeśli coś nie działa, potrafimy dojść do sedna problemu – nie tylko analizując co wysyłamy, ale też co faktycznie „odbiera” Google. To poziom troubleshootingu, którego nie robią wszyscy.
Nasz proces
- Audyt obecnej konfiguracji (GA4, GTM, Consent Mode)
- Planowanie i konfiguracja pełnego śledzenia (np. formularze, zakupy, interakcje z treścią)
- Wdrożenie MS Clarity (nagrań użytkowników i map ciepła)
- Analiza danych – od Google Analytics i MS Clarity po wnioski jakościowe
- Raportowanie: surowe dane + przystępne wideo lub sesje live
- Optymalizacje UX/CRO na bazie danych i testów
Case Studies dotyczące Analityki
FAQ
Część działań analitycznych wykonujemy w ramach ustawiania kampanii PPC. Jeśli jednak potrzebne jest pełne wdrożenie Google Analytics 4 (GA4) – mamy na to osobny pakiet wdrożeniowy, który zaczyna się od 1000 PLN przy stronach bez sklepu i od 1500 PLN przy ecommerce.
Nie tylko podczas współpracy, ale wszystkie dane zostają z Tobą na zawsze.
Podstawowymi i darmowymi narzędziami jest Google Analytics 4 oraz Microsoft Clarity - uważamy, że to podstawa wyciągania wniosków w świecie marketingu
Możesz też zostawić nam kontakt do siebie, o tutaj.
Wrócimy z odpowiedzią w ciągu 24 godzin.
Albo wpadnij do nas na kawę w real-life
Al. Armii Krajowej 54
Wrocław
