Analityka i raportowanie

Konkretna wiedza, skąd trafiają do Ciebie klienci
i które działania działają.

Co robimy inaczej?

Nie wrzucamy Ci zrzutów z Google Analytics i nie każemy się domyślać. Pokazujemy konkretne wnioski — np. ludzie w większości przypadków trafiają na Twoją stronę z Google Maps, dlatego to tam warto inwestować w działania. Dostajesz nagrania sesji, mikroanalizy i przystępne podsumowania.

Nasz proces

  • Wdrażamy narzędzia analityczne: GA4, Google Tag Manager i Microsoft Clarity.
  • Konfigurujemy śledzenie lokalnych zdarzeń – takich jak połączenia, kliknięcie skopiowanie e-mail, formularze, mapy czy wyznaczenie trasy.
  • Sprawdzamy, czy dane są zbierane poprawnie – zgodnie z Consent Mode.
  • Analizujemy mikrokonwersje, które pokazują pośrednie zainteresowanie i jakość zachowań użytkowników.
  • Regularnie wysyłamy raporty i konkretne sugestie zmian – tak, żebyś wszystko zrozumiał(a) bez specjalistycznego słownika.

Case Studies dotyczące Analityki i raportowania

Nie znaleziono pasujących Case Study.

Poznaj naszych ekspertów

This is some text inside of a div block.
Previous
Next
Nie znaleziono pasujących Ekspertów

FAQ

Tak, zależy nam, by wytłumaczyć wszystko maksymalnie prostym językiem, bo chcemy, żebyś rozumiał nasze działania – to ułatwia współpracę i wspólne osiąganie celów.

Tak – ustawiamy śledzenie konwersji i pokazujemy realny zwrot z inwestycji.

Potrzebujesz wdrożenia narzędzi analitycznych?

Możesz też zostawić nam kontakt do siebie, o tutaj.

Wrócimy z odpowiedzią w ciągu 24 godzin.

Wyślij
Dziękujemy! Twój kontakt został zapisany. Wkrótce się z Tobą skontaktujemy.
Ups! Coś poszło nie tak

Albo wpadnij do nas na kawę w real-life

Al. Armii Krajowej 54
Wrocław

Zobacz w Google Maps