Dobrą rzeczą w PPC jest to, że ustawiasz budżet tak, aby kontrolować koszty tam, gdzie ograniczasz dzienne wydatki. W przeciwieństwie do bezpłatnych wyników wyszukiwania Pay-Per-Click może wyświetlać wyniki znacznie szybciej. Wszyscy zgadzamy się co do tego, jak ważny jest organiczny ruch związany z wyszukiwaniem. Osiągnięcie zwrotu z inwestycji (ROI) ma jednak znacznie dłuższy cykl, ale dzięki PPC możesz rozpocząć kampanię już dziś i dosłownie zacząć otrzymywać ruch i konwersje jutro! Musisz inwestować w Google Ads lub inne platformy PPC, aby nie przegapić sprzedaży i dać swój udział w rynku konkurentom.
Zarządzanie Pay Per Click(PPC - Koszt Za Kliknięcie)
Strategie PPC
Budujemy zainteresowanie klientów, poprzez odpowiednio dostosowane strategie reklamowe.
Tworzenie treści
Budujemy indywidualne treści reklamowe, których
przekaz trafia na najwyższym poziomie.
Optymalizacja Konwersji
Konwersjami mogą być zapisy na stronie, zwiększenie wartości transakcji, zwiększenie sprzedaży.
Zarabiaj od dziś wiecej!
Być może próbowałeś już Google Ads w przeszłości i powiedziałeś „Google Ads nie działa dla mojej firmy”. Jeśli to brzmi znajomo, oznacza to, że albo sam nimi zarządzałeś i marnowałeś swój budżet reklamowy, albo miałeś amatorską agencję PPC, która koncentrowała się na kliknięciach i ruchu, a nie na konwersjach.
To, co nas wyróżnia, polega na tym, że optymalizujemy Twoje kampanie PPC pod kątem konwersji nie tylko pod kątem kliknięć, aby zapewnić codzienne otrzymywanie wysokiej jakości potencjalnych klientów i sprzedaży, a tym samym osiągnięcie zwrotu z inwestycji (ROI), do którego dążysz dzięki naszym strategiom opartym na dowodach .

Co możemy zrobić dla Twojej kampanii reklamowej?
